ullalindberghh

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

skola + trök= as tråkigt

Av Ulrika Lindberg - 7 april 2011 12:04

tjoo!

sitter i skolan ska snart läsa för små barnen -.-

ehm typ såg klas å Nellie i morse på väg till skolan men orkar inte prata om han nu!!!..........

Nellie är en as snäll kompis som trodde att hon gjort mig ledsen när hon å klas vart tsm men bryr mig inte om han längre nu e det en annan men nu ska jag läsa för småbarnen-.-  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Lindberg - 5 december 2011 17:48

Har fel data för att kunna lägga upp första line(lajne) tyvärr   Men måste ju skriva endå för de är ju match i kväll: Brynäs - Luleå kommer med resultat i morgon tror jag om jag hinner efter sången men då måste jag äta och göra läxan -.- men men ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 22:27

I dag vart det förlust för Brynäs både A-laget och 98orna de förlorade emot strömsbro med 1 mår resultatet vart 3-2 A-laget förlorade men 2 mål resultatet vert 3-1 till Timrå! :( see you next time!!:** ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 13:21

Match mot Timå i dag! Farligaste kedjan i brynäs!:        Jacob :Snipern                               Calle : Hjärnan                               Sebastian : Pucksläpparen                                                             ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 13:09

jag veeeeeeet!!!!!!!!jag ka ha en blogg om brynäs !!! Brynäsbloggen!!!!       ...

Av Ulrika Lindberg - 1 december 2011 20:40

Brynäs ligger 1;a i Elitserie tabellen nu just nu spelar de mot Växjö Lakers Där de leder med 3-1 Första line(lajne) ligger bakom 2 av 3 mål!!   första line (lajne):              Jacob Silferberg                                Calle Järnkr...

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards