ullalindberghh

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Älskling!!

Av Ulrika Lindberg - 30 juli 2011 22:52

Jag sitter och tänker på den jag älskar allra mäst han vet vem han är...

Jag saknar han otroligt mkt och oftast när jag saknar någon så kommer jag oftast på

riktigt bra dikter....

Jag oxå har hittat en låt som skulle passa till vårt förhållande....


Mitt hjärta väntar på din kärlek
Min hand väntar på din beröring

Jag vill bli blåst bort
Jag vill vara sopa bort mina fötter
Jag vill träffa den som gör det svårt för mig att andas
Jag vill vara förlorad i kärlek
Jag vill vara din dröm
Jag vill vara rädd för hur stark jag känner för dig


Jag älskar dig så otroligt mkt och du vet det,

jag har bara inte fattat dina känslor för mig...

     




Älskar dig David!!! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Lindberg - 5 december 2011 17:48

Har fel data för att kunna lägga upp första line(lajne) tyvärr   Men måste ju skriva endå för de är ju match i kväll: Brynäs - Luleå kommer med resultat i morgon tror jag om jag hinner efter sången men då måste jag äta och göra läxan -.- men men ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 22:27

I dag vart det förlust för Brynäs både A-laget och 98orna de förlorade emot strömsbro med 1 mår resultatet vart 3-2 A-laget förlorade men 2 mål resultatet vert 3-1 till Timrå! :( see you next time!!:** ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 13:21

Match mot Timå i dag! Farligaste kedjan i brynäs!:        Jacob :Snipern                               Calle : Hjärnan                               Sebastian : Pucksläpparen                                                             ...

Av Ulrika Lindberg - 3 december 2011 13:09

jag veeeeeeet!!!!!!!!jag ka ha en blogg om brynäs !!! Brynäsbloggen!!!!       ...

Av Ulrika Lindberg - 1 december 2011 20:40

Brynäs ligger 1;a i Elitserie tabellen nu just nu spelar de mot Växjö Lakers Där de leder med 3-1 Första line(lajne) ligger bakom 2 av 3 mål!!   första line (lajne):              Jacob Silferberg                                Calle Järnkr...

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards