ullalindberghh

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ulrika Lindberg - 22 augusti 2011 21:37

Nu ska jag å Wilma Titta på lite film Älskar dej Wilma bästa som finns!!!
Tyn nån film...

jag ska oxå sova hos Wilma  min älskade granne sen i morn blirre skolan dådå....
börjar kl:08;10... ;) eller det ju inte så himla nice men endå...
va å kolla på tränigen i da oxå stannade jag där med Jeni Älskling för hon hade målvakts träning :)) Träfade Melker min lilla babe :* där han hade ju träning oxå hade Jeni hans pappa (Kalven) som tränare.... han e as rolig att prata med.

Föresten så fyller Melker år i dag jag har sagt grattis till han på Fb å han gillade det så klart men han gillar ju Olivia vad jag vet för de har Emil L sagt (min bästis) och då frågade han om jag fortfarande gillar Melker för Melker tror det!! sa Emil å Petter en annan Kompis från Strömsbro men jaja...

Skolan började i dag de va ganska roligt men jaja... 

Jag har skrivit ganska mkt nu men de va bara för att jag inte skrivit på länge.....
de ska bli ändring på de nu faktiskt jag lovar...

http://crazyzolo.bloggplatsen.se

Hon är jätte snäll!!!

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards