ullalindberghh

Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika Lindberg - 26 februari 2011 23:59

hejhej har int bloggat på ett tag men sak göra det nu typ.

Gillar fortfarande Klas typ va med Hanna, Linnea och Persi  dag va på Alhborgen hade as kul sen åkte vi till mig och körde (S elr K) jag valde K och då skulle jag fråga på Klas ch det gjorde jag fast jag gorde nog bort mig litte.!!.... Jag sa att vi körde       ( S elr K) ohc då sa han om ni kör S elr k så vill ju inte du bli tsm med mig fast jag förklarade och han har typ int svarat han sover väll!:........

Amanda ska sova här nu ska vi sova pusspuss

Av Ulrika Lindberg - 21 februari 2011 20:57

http://www.youtube.com/watch?v=wuvtoyVi7vY


Lyssna den är jätte bra!

har inte bloggat på ett tag   men nu kommer det ett inlägg.

aja bank kortet har kommit väntar bara på att ID - kortet bli klart

lyssnar på lite gamla låtar av Phil Collins han är bra   .

Kanske ska vara med Lindgren i morgon vet inte än kanske skulle ha kollat men vi får väl se han får väl ringa om han undrar   .

Av Ulrika Lindberg - 19 februari 2011 10:40

Come stop your crying

It will be alright

Just take my hand

Hold it tight

I will protect you

From all around you

I will be here

Don't you cry


For one so small

You seem so strong

My arms will hold you

Keep you safe and warm

This bond between us

Can't be broken

I will be here don't you cry


Cause you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on

Now and forever more

You'll be in my heart

No matter what they say

You'll be here in my heart

Always


Why can't they understand

the way we feel

They just don't trust

What they can't explain

I know we're different

But deep inside us

We're not that different at all


And you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on

Now and forever more


Don't listen to them

Cause what do they know?

We need each other

To have, to hold

They'll see in time

I know


When destiny calls you

You must be strong

I may not be with you

But you've got to hold on

They'll see in time

I know

We'll show them together

Av Ulrika Lindberg - 19 februari 2011 10:34

How can I just let you walk away,

just let you leave without a trace

When I stand here taking every breath with you, ohoo

You're the only one who really knew me at all


How can you just walk away from me,

when all I can do is watch you leave

'Cos we've shared the laughter and the pain,

and even shared the tears

You're the only one who really knew me at all


So take a look at me now,

'cos there's just an empty space

And there's nothing left here to remind me,

just the memory of your face

Take a look at me now,

'cos there's just an empty space

And you coming back to me is against the odds

and that's what I've got to face


I wish I could just make you turn around,

turn around and see me cry

There's so much I need to say to you,

so many reasons why

You're the only one who really knew me at all


So take a look at me now,

'cos there's just an empty space

And there's nothing left here to remind me,

just the memory of your face

Now take a look at me now,

'cos there's just an empty space

But to wait for you, is all I can do

and that's what I've got to face

Take a good look at me now,

'cos I'll still be standing here

And you coming back to me is against all odds

Its the chance I've got to take .

Av Ulrika Lindberg - 17 februari 2011 21:15

Bad decisions that's allright welcome to my silly life.

Mistreated miplaced misundersood miss knowing it's all good it didnt slow me down.

Mistaking always second guessing underestimated look I'm still around.

Pretty, pretty please If you ever ,ever feel like your nothin you're fuckin perfect to me!!!  

Av Ulrika Lindberg - 17 februari 2011 20:49

hejhej nu har jag varit på stan 2 dagar har hittat vita Cinverse i mon storlek(42,5) och har bytt ut en tröja.

Och jag har fixat ID och bank kort kommer på mån elr tis.

Av Ulrika Lindberg - 15 februari 2011 16:53

hejhej är hos emil den töntiga nää jag bara skojja.

men Hanna melin och moa liljeby vill att vi ska ringa HELA TIDEN!!

HAR TAGIT EMILS MOBIL OCH SKA SMSA PETTER OCH KLAS PUSS HEJ

Av Ulrika Lindberg - 14 februari 2011 21:50

nu sitter jag uppe hos Wilma och bloggar i stället ska vara med 'emil i mon som jag sa...

men på onsdag och torsdag ska jag ner på stan faktiskt. på onsdag ska jag åka ner med Wilma och på torsdag innan träningen med mamma för att fixa kort på expert till ID kortet sen till banken och fixa lite där sedan om vi hinner ska vi till stadium för att titta på skor som jag tycker är as nygga faktiskt...

lyssnar på lite music och cillar har spelat lite poker och sådant innan jag stack upp hit från mamma och syrran som dock inte har bloggar...

jag har några gamla som sög riktigt mkt men sen efter lite dividerande med kompisar så bestämde jag mig för http//:bloggplatsen.se bäst hittils faktiskt.

har varit inne på facebook lite i dag och KLAS älskar att puffa mig så jag hade lite att göra innan jag han göra det andra ;)

men nu är stackaren sjuk vart det i går synd för han men ändå nu ska vi inte plata om han utan om vad jag har gjort.

BYE BYE ska titta på film med Wilma den snygga nu ;)

http//:wilmaaberg.bloggplatsen.se

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards