ullalindberghh

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ulrika Lindberg - 9 februari 2011 20:42

på fredag var det dags då....

man blir 13 och fira som vanligt av släkten först på lördage

sen kommer jag reolige att ha övernattigngs laning i stugan med några roliga personer as kul eller.... i början av sommare asså...

vet inte vilka jag tänker bjuda typ några killar måste det vara annars blire ju inge kul ....

kanske blire något sådant mellan några vem vet???????

Av Ulrika Lindberg - 9 februari 2011 19:58

hejhej!


fattar inte hur roligt det är med poker!!!!

Körde de efter skolan elr jag va dealer när Linde åkte hem....

chattar på facebook just nu me ddavid saknar han såååååååååååå mkt!!!

ska hämta dricka kommer snart....


5 min senare ;)


tbx efter att ha tagit lite festis av syrran   

vet igentlige inte vad jag sjka skiva om egentligen...

tipsa mig om vad   men e sak ska i veta... har bara 3,2 mpx   

u ska jag titta på Famely guy

tjarååå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards