ullalindberghh

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ulrika Lindberg - 14 februari 2011 21:50

nu sitter jag uppe hos Wilma och bloggar i stället ska vara med 'emil i mon som jag sa...

men på onsdag och torsdag ska jag ner på stan faktiskt. på onsdag ska jag åka ner med Wilma och på torsdag innan träningen med mamma för att fixa kort på expert till ID kortet sen till banken och fixa lite där sedan om vi hinner ska vi till stadium för att titta på skor som jag tycker är as nygga faktiskt...

lyssnar på lite music och cillar har spelat lite poker och sådant innan jag stack upp hit från mamma och syrran som dock inte har bloggar...

jag har några gamla som sög riktigt mkt men sen efter lite dividerande med kompisar så bestämde jag mig för http//:bloggplatsen.se bäst hittils faktiskt.

har varit inne på facebook lite i dag och KLAS älskar att puffa mig så jag hade lite att göra innan jag han göra det andra ;)

men nu är stackaren sjuk vart det i går synd för han men ändå nu ska vi inte plata om han utan om vad jag har gjort.

BYE BYE ska titta på film med Wilma den snygga nu ;)

http//:wilmaaberg.bloggplatsen.se

Av Ulrika Lindberg - 14 februari 2011 21:21

  ska va med Emil i mondå längtar!!!

Har inte varit med hansedan i sommras   tyvärr.

har inte bloggat på länge men nu ska jag upp till Wilma ska sova där och jag har tränat somalltid ( mån och tor) men nu ska jag uppinan hon tror jag försvunnit    puss å kram älskar er!!!!!!!<3<33<3<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Byter Namn till
Brynasbloggen

finns inte ä;n!

;*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska varje klass på högstadiet få ha minst 1 håltimme per vecka??
 ja
 nej
 vet inte
 såklart!!
 Aldrig !!
 mer än 1 per vecka!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards